« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przyjęcie proponowanego porządku obrad.

4. Przyjęcie protokołu z LXXII Sesji Rady Miejskiej w Warce.

5. Przyjęcie sprawozdania z działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Warce za 2022 rok.

6. Przyjęcie sprawozdania z działalności z Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Warce za 2022 rok.

7. Przyjęcie sprawozdania z działalności Centrum Sportu i Rekreacji w Warce za 2022 rok.

8. Przyjęcie sprawozdania z działalności Dworku na Długiej w Warce za 2022 rok.

9. Przyjęcie sprawozdania z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomoc Społecznej w Warce za 2022 rok oraz przedstawienie potrzeb na 2023 roku w zakresie pomocy społecznej.

10. Przyjęcie oceny zasobów pomocy społecznej Gminy Warka za 2022 rok.

11. Przyjęcie sprawozdania z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za 2022 rok.

12. Podjęcie uchwały w sprawie powołania zespołu opiniującego kandydatury na ławników do orzekania w Sądzie Rejonowym w Grójcu na kadencję 2024-2027.

14. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości położonej w Warce, gm. Warka.

15. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości położonej w Warce, gm. Warka.

16. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości stanowiących własność Gminy Warka.

17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na użyczenie nieruchomości położonej we wsi Magierowa Wola gm. Warka.

19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr LXIX/489/23 Rady Miejskiej w Warce z dnia 19.01.2023 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Grójeckiego.

20. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr LXIX/490/23 Rady Miejskiej w Warce z dnia 19.01.2023 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Grójeckiego.

24. Informacja Burmistrza Warki o działalności między sesjami.

25. Interpelacje i zapytania Radnych.

26. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej